האם אתם או הארגון שבבעלותכם זוכה לחשיפה שלה הוא ראוי? כי אם לא – הגיע הזמן ליחסי ציבור!

יחסי ציבור הם זרוע מרכזית בבניית המותג שלכם. בעוד בנכסים הדיגיטליים שלכם או בפרסום העסק או הארגון שבראשו אתם עומדים – אתם מספרים על עצמכם, ביחסי ציבור אתם זוכים לחשיפה אובייקטיבית, כזו שמדווחת מפיו של כתב או כתבת.

עבודת יחסי הציבור, או בשמה המקוצר – יח"צ, היא עבודה של בניה ופירוק. בניית הסיפור שלכם, איסוף הערכים, החוזקות וליטוש המסר שאותו אתם רוצים להעביר – ופירוקו לידיעות שישתלבו באמצעי התקשורת השונים. במסגרת עבודתי אני צוללת לעומק, לומדת את עולמות התוכן והעיסוק של כל אחד ואחת מלקוחותיי, ממפה את הזירות התקשורתית הרלוונטית עבורם ויוצאת לדרך שבה אני הופכת כל אבן כדי להגדיל את החשיפה לה אתם ראויים.

נחישות, התמדה ובעיקר אמונה בסיפור של כל אחד ואחת מלקוחותיי הם הדלק שאיתו אני פועלת .